tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Galna Musse

Publicerad 2017-09-20 20:45:02 i Allmänt,

Hej alla!


Idag är det onsdag kväll och nu tittar jag på idol och det är kul. Idag har jag gott i skolan och jag gick till kl 15:00. Vi jobbade som vanligt och sen har jag ätit soppa till middag. Sen har jag lekt med vår älskade galna katt Musse. Han har ju inte alls lyssnat på vad man har sagt till honom om att inte hoppa upp på bordet och på spisen. Sen har jag städat lite för det behövs ibland. Efter idol ska jag titta på Youtube och sen ska jag lägga med lite efter 22:00. Vi hörs hejdå!❤

Kommentarer

Postat av: Zandy💜

Publicerad 2017-09-21 14:52:31

Haha det gör min katt me😂💓

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela