tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Godmorgon bloggen!

Publicerad 2016-10-16 09:37:45 i Allmänt,

Hej alla!

Godmorgon på er alla. Det är söndag idag. Igår red jag igen, på ridningen så trillade en flicka av från sin häst. Det var tråkigt. Efter det så var det kul igen. Sen efter maten igår så satt jag och spelade star stable och det var kul. Sen så jobbade jag lite i min mattebok, det var lite jobbigt. Sen så hjälpte jag min bror att städa lite på sitt rum. Sen kollade vi på film, vi kollade på scooby doo, och den var bra. Sen så spelade jag sims 4, det var kul. Sen så kollade jag på youtube klipp och det var också kul. Och nu är det söndag morgon och jag får se lite vad jag ska göra. Men vi hörs senare hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela