tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Förlåt bloggen!

Publicerad 2016-10-26 18:22:34 i Allmänt,

Hej alla!

Idag är det onsdag och klockan är 18:14 nu. Förlåt att jag inte har bloggat så mycket alls,det är för att jag har inte haft tid mycket läxor,och så har jag inte vetat vad jag ska skriva om men nu är jag tillbaka igen och nya blogginlägg. Nästa vecka är det höstlov och det betyder sovmorgon. Jag ska åka till Liseberg någon dag på lovet och sen så ska jag till min kompis Agnes halloween party på måndag nästa vecka då det är på halloween. Sen nästa måndag igen ska jag på behandling igen. Vi har studiedag vecka 45 på måndag och tisdag. Sen är det skola igen. Och i helgen red jag men det är ingen ridning denna lördag och nästa lördag,så tråkigt att det inte blir någon ridning men ahh så kan det bli. Men nu har jag berättat tillräckligt så vi hörs snart igen hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela