tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Båt och Liseberg!🚢🎃🎡🎢

Publicerad 2016-10-29 08:45:30 i Allmänt,

Hej alla!

Idag är det lördag och vid fem så sitter jag i en båt tror jag om inte lite senare. Vi ska äta på restaurang på båten. Så det ska bli trevligt och mysigt. Sen på söndag ska jag till Göteborg och vi ska vara på Liseberg där, och det är halloween då så det blir roligt. Jag ska åka helix,atmosfer, uppsvinget, meckanika, kanonen,Liseberg banan och kanske gå in i ett skräckhus med min syster. Så vi kommer att ha det trevligt idag och imorgon. På måndag så ska jag till min kompis Agnes halloween party. Så det ska bli kul. Sen vecka 45 på måndag så ska jag göra min behandling så jag kommer hem vid 3 tiden. Men det blir ändå bra. Vecka 45 har vi studiedag på måndag och tisdag så en vecka och två dagar har jag lov. Från och med vecka 44 till vecka 45 alltså bara två dagar vecka 45. Men vi hörs snart igen hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela