tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Godmorgon!

Publicerad 2016-11-03 10:31:26 i Allmänt,

Hej alla!

Idag är det torsdag morgon, klockan är 10:21. Idag ska jag till biblioteket och lämna tillbaka två böcker och en bok ska jag låna om för att jag har inte läst ut den boken. Sen ska jag spela sims, star stable och göra lite andra saker. Jag hade jättekul i måndags på min kompis Agnes halloween party. Och så hade jag jättekul i söndags då jag var på Liseberg. Sen på lördag blir det ingen ridning för det är höstlov. Sen nästa vecka på måndag ska jag göra min behandling. Men vi hörs snart igen hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela