tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Godmorgon bloggen!

Publicerad 2016-11-20 10:01:12 i Allmänt,

Hej alla!

Idag är det söndag morgon. Igår var jag med min kompis Zoey,vi spelade sims,spelade skibo och spelade sant eller falskt spelet. Vi hade det roligt. Sen på kvällen så badade jag i baljan, och jag badede i en timme, och det vart roligt och skönt att bada i varmvattnet. Igår innan Zoey kom så handlade jag på maxi och hornbach ( vet inte hur det stavas ) och sen kom jag hem och åt Birka bröd och drack varm oboy och det var jättegott. Och det var tyvärr ingen ridning igår,för det är hopptävling hela helgen. Och jag kanske ska vara med Zoey idag igen. Men vi hörs snart igen hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela