tangieve.blogg.se

Jag Àr en 12 Ärig tjej som lÀgger upp inlÀgg om vad jag gör och olika tips

God jul!😄👍🎅🎄🎁

Publicerad 2016-12-24 10:02:53 i AllmÀnt,

Hej alla!


Idag Ă€r det lördag och det betyder att det Ă€r julafton! Äntligen Ă€r julen hĂ€r! Nu Ă€r det morgon och jag ska Ă€ta frukost först,sen spela sims 4 och Star stable,sen fĂ„r jag se vad jag ska göra,sen klockan 15:00 alltsĂ„ klockan 3 börjat kalle anka och det ska jag kolla pĂ„ till klockan 4. Och klockan 4 ska jag öppna mina julklappar och sen ska jag Ă€ta potatis,hollandaisesĂ„s,julskinka och prinskorvar,och det ska bli gott. Sen pĂ„ kvĂ€llen ska jag Ă€ta alladin och paradis choklad,skumtomtar och massa annat godis. Men jag hoppas att ni har en bra jul ,hejdĂ„!😄😘👍🎅🎄🎁

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela