tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Äntligen helg

Publicerad 2016-04-15 18:23:43 i

Hej alla äntligen helg ingen skola inga läxor så skönt. Imorgon blir det ridning sen händer det inget speciellt,jag kommer bara att koppla av och titta på film med mina föräldrar. Idag slutade jag klockan ett i skolan,vi hade musik klockan tolv. Vi använde dator för att skapa egen musik. Det är super roligt att skapa musik. Imorse så ösregnade det jättemycket. Till lunch i skolan blev det lasagne och det var gott. Det är skönt med helg eller vad tycker ni skriv i kommentarerna vad ni tycker om helg.👍👍😄😄

Kommentarer

Postat av: ZoeymedZ

Publicerad 2016-06-06 11:57:53

När det är helg är det bara att slappna av

Svar: Ja och så ska det vara
Evelina Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela