tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Musiktips

Publicerad 2017-09-17 12:04:06 i Allmänt,

Vill ni lyssna på musik men ni vet inte vad för musik,då har jag några låtar som ni kan välja


Stronger (What Doesn't Kill You) av Kelly Clarkson

Black Magic av Little Mix

This Is What You Came For av Calvin Harris och Rihanna

Don't av Ed Sheeran

Say You Won't Let Go av James Arthur

Hands Off My Heart / Places You Go av MKTO

Monster av Joakim Lundell

Waiting For av Joakim Lundell

Fetish (Feat. Gucci Mane) av Selena Gomez

Det var alla just nu,jag kan tipsa mer sen men ja allt för nuet så vi hörs hejdå!❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela