tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Gillar skolan?

Publicerad 2018-02-04 21:45:49 i Allmänt,

Hej alla!
 
Idag har jag inte gjort så mycket men jag ville bara skriva lite här på bloggen. Igår gjorde jag en video som ska upp på youtube imorgon. Den videon handlar om att jag kollar igenom min vita mapp som jag inte har kollat i sen ungefär 1 år. Hoppas att ni kommer att gilla den. 
 
Idag har jag mest kollat på K.C hemliga agent och 112 Aina som är så rolig. Till middag idag åt jag pommes,bearnaisesås och oxfile som vanligt. Det var så gott. Vid 9 tiden duschade jag och sen fixade jag håret.
 
Imorgon är det måndag och det betyder skola. Skola är faktiskt inte så tråkigt. Om jag inte går i skolan så har jag inget att göra om dagarna. 
 
Nu ska jag inte göra så mycket så vi hörs någon annan dag. Hejdå!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela