tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Ibland hatar jag skolan

Publicerad 2018-01-24 22:00:08 i Allmänt,

Hej alla!
 
Jag försöker att blogga så mycket jag kan men det är så svårt att veta vad jag ska skriva om. Jag går i skolan länge på dagarna och jag har läxor att göra.
 
Jag har också youtube som jag försöker att lägga upp videos på så ofta jag kan. Jag börjar få slut på ideer om vad jag ska filma för videos. Jag filmade en video idag men den blev inte alls bra. Så nu vet jag inte vad jag ska göra för sorts videos. Jag har försökt att göra ett youtubeschema men jag klarade inte av det bara för att jag inte orkade göra videos. Jag vill inte sluta med youtube så därför försöker jag bara göra videos när jag känner för det. Jag vill fortsätta med youtube men det är inte lätt. Jag behöver lite avkoppling också. Jag lovar er att jag ska ta tag i mitt bloggande och försöka att skriva så mycket jag kan. 
 
Jag har inte så mycket mer att skriva om nu men jag ville bara skriva något och för att jag älskar det. Jag blir så glad av att skriva när jag väl har kommit igång. I början är det jobbigt men sen blir det bara kul. Vi hörs snart igen hoppas jag. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela