tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Snart Skola

Publicerad 2018-01-05 00:16:32 i Allmänt,

Hej älsklingar!

Nu skriver jag detta inlägg 00:16 fredag den 5 januari 2018!! Ja, detta är sjukt att det redan är ett nytt år! 

Jag har sagt att jag ska prata om mina problem som jag har/haft precis, men jag känner att det kanske är lite jobbigt men samtidigt bra att prata om! Jag kan skriva ett annat inlägg någon annan dag om mina problem som jag har/haft. Jag kommer att göra en video på det också men jag vet inte när.

Jag har blivit helt tokkär i en kille som är 12år och bor i Sundsvall och han har en Youtube kanal med namn isax. Han heter Isac men på hans Youtube kanal x. Jag har aldrig skrivit, pratat eller träffat honom men han är så söt!😍

Nästa vecka på tisdag börjar jag skolan igen efter några veckors lov. Jag längtar faktiskt till skolan igen bara för jag har så tråkigt hemma just nu. Vi börjar tisdagen med hemkunskap!😄

Detta var allt jag hade och säga just nu,hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela