tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Lite uppdate

Publicerad 2017-11-29 12:00:00 i Allmänt,

Hej älsklingar!

Just nu har jag inte bloggat på länge och nu ville jag bara uppdatera lite om vad som har hänt och som komma skall. 

Jag och min kompis Zoey ska nämligen börja podda på appen castbox. Den ska nog heta E & Z. Vi ska podda typ varje söndagar. Jag ville skapa en podcast med någon och då sa Zoey att hon kunde podda med mig. Vi börjar nog denna söndag som kommer nu den 3 december. 

Nu har pappa gjort klart mitt rum och det blev så fint! Det är ganska stort. 

Igår kastrerades Musse,vår katt och det gick bra. Efter det när han kom hem hade han tratt och han hatar den. Musse vill bara få bort tratten men det får vi inte ta bort från typ 3 dagar. Han är så jobbig. 

Detta var allt just nu men jag hoppas att jag kommer hinna blogga lite mer nån annan dag. Vi hörs nån dag, hejdå!

Innan

Efter

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela