tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Alltid bra

Publicerad 2017-05-23 14:45:32 i Allmänt,

Hej alla!


Idag är det tisdag och klockan är 14:45 och jag tittar på Harry Potter och fången från askaban. Och den är bra. Fredagen den 12/5-2017 hade jag mitt party och man fick sova över om man ville. Jag bjöd Agnes,Zoey,Zandrea och Fanny. Agnes,Zoey och Zandrea sov över och Fanny åkte hem på kvällen. Vi åt taco och jag fick av Zoey en handkräm,två nagellack och 200 kr. Av Agnes fick jag 150kr på presentkort på väla. Av Zandrea fick jag en lila sten som det står dream på,en borste som det står Evelina på och ett friends hjärta. Och av Fanny så ska hon bjuda mig på bio. I lördags red jag på Duncan och det var kul. Imorgon är det onsdag och i skolan ska vi åka buss till Ättekulla skolan och träffa klass 5 som vi har haft som brevkompisar. Och vi ska ha olika aktiviteter. Och sen är vi lediga torsdag och fredag. Och jag har köpt två Harry Potter saker och det är fläderstaven som kostade 299kr och en tidvändare som kostade 599kr och det var så dyrt. Sen har jag köpt nya sandaler som är svarta. Sen idag köpte min mamma en tröja på Lindex. Sen så har jag beställt ett nattlinne som jag har fått och jag älskar den. Och sen har jag gjort en flaggkudde som jag har gjort på syslöjden. Och sen på bilden har jag gjort en gipsmask som jag ska färglägga och en gipstavla som jag är klar med. Men nu ska jag inte störa er mer hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela