tangieve.blogg.se

Jag Àr en 12 Ärig tjej som lÀgger upp inlÀgg om vad jag gör och olika tips

2 Riddagar i rad!🐎🏇

Publicerad 2017-03-05 11:00:00 i AllmÀnt,

Hej alla!


Idag Ă€r det söndag morgon och idag ska jag rida igen. IgĂ„r var det lördag och dĂ„ red jag ocksĂ„. Idag Ă€r det igen ridning frĂ„n en lördag dĂ„ det var hopptĂ€vling. Men det Ă€r kul. Jag red pĂ„ Dunken i gĂ„r och ska rida han idag igen. IgĂ„r kvĂ€ll kollade jag pĂ„ Harry Potter och de vises sten. Och den var bra. Det var lite jobbigt att börja i skolan igen men jag klarade hela veckan efter lovet och det Ă€r jag glad för. IgĂ„r Ă„t jag Winerbröd och det var gott. Idag ska jag Ă€ta semla och det ska bli gott. Men vi hörs snart igen hejdĂ„! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela