tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Ingen podcast

Publicerad 2017-12-20 12:31:19 i Allmänt,

Hej alla!❤

Jag har inte skrivit på ett tag för att jag mår inte så bra just nu. Jag kommer att gör en video på Youtube om hur jag mår. 

Om ni undrar varför det inte har kommit något på min och Zoeys podcast är för det går inte att lägga upp något där. Det står bara att det är något fel så jag kan inte ha en podcast. 

Imorgon ska jag få mitt jullov!😊När ska ni få jullov eller har ni redan fått det?❤

På söndag är det julafton och det är helt sjukt vad tiden har gått fort. Jag har beställt ett nattbord och en nattbordslampa som är mina presenter. Min syster har köpt en julklapp som kostar ca 300kr till mig. Jag undrar vad det kan vara?!🤔

Detta var allt för idag så vi hörs någon annan gång,hejdå!❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela