tangieve.blogg.se

Jag Àr en 12 Ärig tjej som lÀgger upp inlÀgg om vad jag gör och olika tips

HĂ€ndelse rika dagar!😄

Publicerad 2017-04-10 12:00:00 i AllmÀnt,

Hej alla!


Idag Ă€r det mĂ„ndag och jag har inte alls vloggat pĂ„ lĂ€nge bara för att jag har inte orkat skriva och för att jag inte haft tid och för att jag har inte vetat vad jag ska skriva om men nu sĂ„ ska jag skriva lite oftare. IgĂ„r var det söndag och dĂ„ fyllde min mamma Ă„r och dĂ„ var jag borta i över 4 timmar för att: Först var jag pĂ„ Mobilia med min syster och sen var jag pĂ„ Emporia och Ă„t pĂ„ max i Malmö dĂ„ och sen Ă„kte jag till Flower time och köpte blommor till mamma och sen gick vi in pĂ„ Coop och handlade lite mat och sen var jag hemma. Vi Ă„t sekt potatis,oxfilĂ© och hemmagjord bearnaisesĂ„s som var jĂ€ttegott. Sen sĂ„ har jag vloggat igĂ„r och den lade jag ut pĂ„ kvĂ€llen och jag ska vlogga idag ocksĂ„. Sen i lördags sĂ„ red jag och det var jĂ€ttekul. Förra helgen fyllde jag Ă„r och dĂ„ fick jag ett spel, tvĂ„ olika lego friends,pengar,handdukar och pengar och det var bra. Och nu har jag pĂ„sklov och det Ă€r skönt. Men vi hörs senare hejdĂ„!❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela