tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Liseberg!😄🎢🎡

Publicerad 2016-10-30 08:00:00 i Allmänt,

Hej alla!

Godmorgon på er alla! Det är söndag och idag blir det Liseberg. Vi kör kl 10:00 för de öppnar kl 12:00. Inatt har jag typ inte sovit något så jag ska sova i bilen. Jag ska äta nesquik flingor till frukost. Vi rastar imellan när vi kör till Liseberg. Jag ska dricka varm oboy och äta två mackor. Det blir gott. Vi var på båten igår och det var kul. Jag åt oxfilé medaljong. Det var super gott. På måndag kommer det upp en mackup totorials ( eller hur det stavas)
Till halloween. Så hoppas det blir bra. Men vi hörs senare hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela