tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Godmorgon bloggen!

Publicerad 2016-12-11 11:17:25 i Allmänt,

Hej alla!


Idag är det söndag morgon,klockan är 11:08. Det är 3 advent idag,glad advent alla. Igår blev det ingen ridning för mig,för att Montoro har skadat benet,och jag kan bara rida Montoro,så det var tråkigt. Idag ska jag äta pepparkakor,mjuk pepparkaka,lussekatter och dricka glögg,och det ska bli gott. Anledningen till att jag inte har bloggat så mycket är för att jag har inte haft tid och för att jag har inte vetat vad jag ska skriva om. Men jaja nu får jag hoppas att jag hinner skriva lite mer på bloggen. Men vi hörs senare hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela