tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Storstädning

Publicerad 2017-09-22 16:45:16 i Städning,

Hej alla!
 
Igår storstädade jag mitt rum. Jag började ta er massa bilder från mina väggar. Nu är det ganska tomt på väggarna. Sen började jag rensa ut gamla papper och bilder som jag ite ska ha. Sen rensade jag ut massa skräp och leksaker som tillexempel dockor och sånt som jag lekte med när jag var liten. Sen har jag gjort en liten del av hyllan till mina smink och hår produkter så att allt ligger tillsammans. Sen dammsugade jag mitt golv. Sen tvättade jag golvet med en mopp. Sen torkade jag mitt nattbord och mitt skrivbord. Nu är det rent och fint i mitt rum igen. Till er som inte vill städa får nu lite tips så att ni börjar vilja städa.
 
¤Sätt på musik, podcasts, en film, en serie eller ett bra program. 
 
¤Tänk att ni vill ha rent och fint i ert rum. 
 
¤Ta det lite lungt så att det inte blir jobbigt och tråkigt. 
 
Detta var allt tips jag hade. Jag har inget emot att städa. Bara jag har någon musik eller podcast så är det bra. Nu mår jag bra i mitt rum igen. Det är viktigt att städa sitt rum ibland så att det inte är smutsigt. Vi hörs alla hejdå!
 
 

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela