tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Nu är jag tillbaks

Publicerad 2017-09-09 23:07:17 i Allmänt,

Hej allihopa!


Nu är jag tillbaka på bloggen. Nu ska jag försöka att blogga igen. Ni kan kolla in min Youtube kanal: Evelina Andersson. Ni kan ge mig lite tips på vad jag kan skriva om så att jag vet. Jag hoppas att ni vill läsa mina inlägg på bloggen. Jag ska sova snart. Men jag vill bara att ni ska veta att jag ska börja blogga igen. Men vi hörs imorgon igen hejdå!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2017-09-10 00:22:05

Vad kul att du ska börja blogga igen. Du kan tex tipsa om det senaste modet eller filmtips.

Svar: Ja det kan jag😘
Evelina Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela