tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Godnatt!

Publicerad 2017-09-24 23:00:00 i Allmänt,

 
 Hej alla!
 
Idag är det söndagkväll och det har varit en ganska bra dag. Jag var vaken till till efter tre på natten och nu ska jag lägga mig tidigare. Idag har jag inte gjort så mycket speciellt. Jag har tittat på Jocke och Jonnas spökjakt och åt birkabröd och drack O'boy, det var gott. Spökjakten var bra som vanligt, det var också spännande att kolla på. Längtar till deras nästa spökjakt de ska göra sen. Sen har jag tittat lite på youtube. Sen har jag lyssnat på musik. Imorgon kanske jag ska göra en video på youtube. Jag måste först planera vad för video. Sen har jag tittat på tv. Sen har jag ätit Mcdonald's mat och det var pommes och chickenuggets som vanligt. Sen har jag mest kopplat av för att jag har varit ganska trött idag på grund av att jag var uppe sent inatt. Jag och min syster tittade på solsidan på natten och gjorde popcorn. Sen sov jag inne hos henne. Nu ska jag sova så godnatt på er alla!♥
 

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela