tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Något nytt

Publicerad 2017-10-05 12:36:59 i Allmänt,

Hej alla!


Idag hade jag tänkt att berättta att jag ska börja göra en vloggvecka på Youtube. Jag heter Evelina Andersson där. Jag ska börja nästa vecka och det kommer bli kul. Jag kommer berätta lite olika saker som jag har gjort utanför youtube. Om ni undrar något så skriv på snapchat till mig och mitt namn där är evelina050401. Min vloggvecka kommer och bli rolig. Jag har inte lagt upp en video på länge så en vloggvecka blir bra för då får ni sju videos på en hel vecka. Det var min info jag hade. Hoppas att du har en bra dag hejdå!❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela