tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Lite uppdatering

Publicerad 2017-10-13 11:00:00 i Allmänt,

Hej alla!


Jag ville bara uppdatera er med lite saker bara. Idag är det äntligen fredag. Jag håller fortfarande på med min vloggvecka. Min vloggvecka kommer fortsätta måndag och tisdag nästa vecka också. Det är bara dem två dagarna som jag då kommer att vlogga och sen tar jag en lite paus igen. Pappa håller fortfarande på att fixa till mitt nya rum. Det som ska göras är att han måste byta golv,spackla väggarna och sen måste jag välja en målarfärg till väggarna. Sen ska han också bygga en säng till mig som min syster har haft innan. Sen blir det möblerna som ska in och sen är det klart. Men det kommer ta tid innan jag kan sova där inne. Han har precis bytat fönstret till ett nytt och färgat elementet helt vitt igen. 

Nu ska jag börja ta tag med min vikt. Jag måste gå ner i vikt och därför har jag nu börjat med att dricka nyttig smoothie och börjat äta nyttigt bröd. Och nu ska jag äta lagom mycket mat. 

Detta var bara lite uppdatering om mig men det kommer mer sen,hejdå!😄❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela