tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Gott nytt år!😄🎉🎊🎇🎆

Publicerad 2017-01-04 12:00:00 i Allmänt,

Hej alla!


Idag är det onsdag och det är ett nytt år nu! Är så taggad inför hela nya 2017! På nyårsafton så kollade jag på olympia på tv,det var kul. Sen så hade jag mysigt med familjen och lite sånt. Har kommit ganska långt på youtube nu,jag redigerar videos nu och allt med vloggar och sånt! Mycket vloggar kommer flödande på youtube hela tiden för det är så kul att vlogga. Imorgon ska jag till sjukgymnasten,det är inte så roligt men ja. Igår köpte jag en aprikos orange färgad mysdress,den är jätte bekväm,jag köpte den på Cubus,och det var dyrt. Men vi hörs snart igen hejdå! 😄 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela