tangieve.blogg.se

Jag Àr en 12 Ärig tjej som lÀgger upp inlÀgg om vad jag gör och olika tips

Skola igen och mycket annat!đŸ˜„

Publicerad 2016-11-13 00:21:59 i AllmÀnt,

Hej alla!

Idag Àr det lördag kvÀll. Jag har varit pÄ ridning och det gick bra. Sen har jag kollat pÄ film ikvÀll, det var Frost som jag kollade pÄ. Det var bra. Och jag Ät pizza till middag, och det var Hawaii pizza. Och det var gott. Nu har jag börjat skolan igen,och mÄnga lÀxor. Tufft med mycket lÀxor. Jag har fÄtt nya gardiner som jag bestÀllde pÄ Jotex. De Àr hel vita som ni har sett pÄ mitt senaste video klipp. SÄ glad för de Àr sÄ fina. Imorgon ska jag nog vara med min kompis Agnes,det ska bli kul. Men vi hörs senare hejdÄ!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela