tangieve.blogg.se

Jag är en 12 årig tjej som lägger upp inlägg om vad jag gör och olika tips

Godmorgon allihopa!

Publicerad 2016-11-26 09:49:57 i Allmänt,

Hej alla!

Godmorgon på er,idag är det lördag och det betyder ridning,och det ska bli kul. Idag ska jag äta Thai mat till middag,och det ska bli jättegott. Idag kanske jag ska göra en video när jag testar vanligt godis. Det kan komma ut en video ut på det,så vi får hoppas att jag gör det så får ni en till video igen,så bra va. Idag ska jag spela Sims 4 och Star stable,och det ska bli kul. Men direkt när jag har kommit hem från ridningen,så ska jag äta Birka bröd eller en frukt. Och sen går jag och badar i baljan. Men vi hörs senare hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela